Педагогічний колектив, адміністрація школи працюють над впровадженням інноваційних технологій виховання підростаючого покоління, які сприяють саморозвитку творчої особистості учнів. Виховний процес грунтується на українознавстві (календарні свята, різноманітні конкурси, екскурсії, зустрічі), традиціях школи. Основна увага приділяється формуванню громадянина-патріота України, створенню умов для самореалізації особистості учня, відповідно до його здібностей, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя.
Пріоритетними напрямками виховної роботи закладу є:
- виховання патріотизму;
- правовиховна робота з школярами;
- розвиток самосвідомості та культури самовиховання;
- прилучення учнів до головних духовних цінностей Батьківщини;
- формування морального обліку громадянина України;
- формування навичок здорового способу життя;
- розвиток творчих здібностей та трудових навичок учнів.
Інноваційні технології, які використовувались у виховному процесі:
· Пріоритет самоцінності, самобутності, індивідуальності учня;
· Проектування освітнього процесу, передбачення можливості організувати навчання та виховання як індивідуальну діяльність з трансформації соціально значущих нормативів у особистісно значущі;
· Зорієнтованість педагогів на особистість учня;
· Виявлення досвіду кожного учня, його соціалізація, контроль за способами пізнавальної діяльності, співробітництво вчителя та учня;
· Взаємодія суспільно-історичного досвіду та даного суб’єктивного досвіду учня;
· Розвиток учня як особистості йде не тільки шляхом оволодіння ним нормативною діяльністю, а й через постійне збагачення, перетворення суб’єктивного досвіду як важливого джерела власного розвитку;
· Основні форми навчання та виховання - групові та індивідуальні, які ґрунтуються на довірі до дитини, на здатності її відповідати за себе;
· Діалогічний стиль спілкування, взаємодія між учнями, підтримка ініціативи дітей.
В процесі виховної роботи формується повага до Конституції, законодавства України, державної символіки. Проводиться робота по ознайомленню дітей з Законом «Про охорону дитинства», Декларацією прав дитини та Конвенцією ООН «Про права дитини».
Поряд із традиційними формами виховної роботи практикуються інтерактивні форми виховних заходів, які передбачають організацію і розвиток діалогового спілкування, котре веде до взаєморозуміння, взаємодії. В процесі виховних заходів учні вчаться критично мислити, вирішувати складні проблеми на основі аналізу обставин та відповідної інформації, зважувати альтернативні погляди, брати участь у дискусіях, спілкуватися з іншими людьми. Такі заходи розвивають комунікативне вміння і навички, допомагають встановити емоційні контакти між учнями, забезпечують виховне завдання оскільки привчають працювати в команді, прислухатися до думки друзів.
Послідовною є робота з батьківською громадськістю. На засіданнях батьківського комітету школи неодноразово порушувались питання щодо формування у дітей загальнолюдських цінностей таких як цілеспрямованість, рішучість, твердість у протистоянні негативному впливу.