Методична робота в школі будується на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня учителів, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
У школі через брак приміщень відсутній методичний кабінет, в учительські оформлено методичний куточок, де оптимально зібрані дані про діяльність педагогічного та учнівського колективів.
Педколектив протягом останіх трьох років працює над проблемою:
«Компетентність педагога як основа успіху і самовдосконалення особистістно спрямованого розвитку школяра».
Головною метою в методичній роботі школи є: навчально-методичне забезпечення педагогічного процесу, організація удосконалення відповідної фахової освіти, згідно з чим і працювали методичні структури школи.
З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, в школі працюють методичні структури:
- методична рада (кер.Десик Л.А.);
- методичні комісії:
- МО учителів початкових класів (кер.Рудик Д.Л.);
- МО учителів української мови та літератури (кер.Климович Н.І.);
- МО учителів світової літератури та російської мови (кер.Лакомська Т.М.);
- МО класних керівників (кер.Демчук О.П.);
- МО учителів математики (кер.Горобець Л.П.);
Продовж декількох років методична діяльність у школі будується і проводиться за принципом моніторингу - систематичної аналітико-діагностичної діяльності.
Усі засідання методичних об’єднань мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:
- результати навчально-виховної роботи:
- динаміку зростання (спаду) успішності учнів;
- результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички читання;
- діяльність членів методичних об’єднань щодо розвитку творчого потенціалу учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;
- аналіз стану викладання предметів:
- стан виконання навчальних планів і програм;
- робота факультативів, гуртків;
- стан позакласної роботи вчителів з предметів;
- система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;
- результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;
- аналіз роботи за рік та перспективне планування.
Бібліотекарі школи дбають про науково-методичне забезпечення роботи методичних комісій знайомлять учителів з новинками методичної та науково-педагогічної літератури, роблять бібліотечно-бібліографічні огляди.
Організовано роботу вчителів-наставників.
Систематично проводититься внутрішкільна методична робота з питань:
1) Самоосвіта педагогічних працівників ;
2) Атестація і творчі звіти педагогів :
3) Курсова перепідготовка ;
4) Конкурс «Учитель року»;
5) Творчі відрядження;
6) Індивідуальні та групові консультації для учителів та батьків;
7) Випуск друкованої продукції з авторськими та інноваційними матеріалами з досвіду роботи учителів;
8) Участь учнів та вчителів у конкурсах, тренінгах, конференціях.
Усі засідання методичних об’єднань проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням.